вторник, 19 април 2011 г.

Joe Jonas

Отчаяно търсят възможност за ново начало, Франкu направи рискован ход в Лос Анджелис, където той се озовава все подписан Cherrytree Records. Може да се каже най-известните нагоре-следващите етикета да се появи на сцената, това е идеалният избор за Frankmusik, които дават най-голяма свобода да се произвежда и пишат музика, той намери за добре. Този ход в Лос Анджелис и му осигурява възможност да работят с множество талантливи музиканти като Джо Джонас и етикета на капитан Colette Кар ...
Наскоро имах възможност да говоря с Frankmusik на всичко, от дебютния си албум, пълна мен, да си опит като работят съвместно с всеки от Изтриване на Джо Джонас да нагоре-следващите поп принцеса, Sky Ферейра. Вижте интервюто:
Free-Кабелен: Ти наистина бил зает! Вие сте били сътрудничеството с Джо Джонас, Ели Goulding, Саймън Къртис. Много различни хора на изкуството, много различни звуци. Как е, че е за теб?Frankmusik: Това е страхотно! Обичам факта, че съм успял да могат да работят с нови, млади, оригинални творци и да ги видите да летят на сътрудничество и ще продължат пътя си собствена посока. Това е просто е много, много голям, за да може да се направи много различни неща. Аз не се огранича с жанра. Аз не се огранича в стила на текст или договореност. Колкото по-оригинални, по-добре. Това е почти най-добрия начин работя; е, когато аз съм си върша собствен проект, то балансиране с труд и производство и пише за други хора.
Free-Кабелен: Е, как е да работиш с Джо Джонас?Frankmusik: страхотен човек! Иска ми се да работя с него още, но той е много зает, зает, зает симпатяга, и така съм I. Той има голям характер, една от любимите ми хора, че съм работил в студиото. Много, много добър характер и силен глас, страхотни песни. Така че, надявам се, ще бъде изслушването му рекорд реално скоро, и аз съм много развълнуван за него.
Free-Кабелен: Това има смисъл. Така че аз съм особено развълнуван за Саймън Къртис и Джо Джонас неща.Frankmusik: Всъщност, аз не знам дали Джо Джонас неща, които са "няма да направи този албум, но имахме много забавно да го прави и това беше страхотно. Аз и Саймън трябва да се върнем в студиото отново в някакъв момент. Бих искал да работя с него отново реално скоро. Ние просто надраска повърхността, когато сме работили заедно. Ние наистина не получават достатъчно време. Въпреки че е направил много, много сладка балада и ние направихме нещо като започне истински танц-у номер, но мисля, че трябва да се, като, скочи и - Всъщност, аз искам да направя едно сътрудничество с него и Ро Danishei само за по дяволите от нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар