сряда, 20 април 2011 г.

Интервюто за Good Morning America

 Излезе интервюто на Деми, в което тя говори за хранителното си разтройство и как се е самонаранявала в шоуто Good Morning America. Вижте го накратко, защото днес сме 20 Април и интервюто вече е било излъчено в 10 часа сутринта. Скоро го очаквайте в България:

"Аз съм говорила открито за тормоза, който преживявах последните няколко години, но никога не съм била в състояние да говоря за ефекта от живота ми. Всъщтност самата аз не го осъзнавах... Буквално хората се държаха много лошо с мен и когато ги попитах "Защо?", те ми отвръщаха "Ти си много дебела". Когато бях на 8 години започнах да стигам много често до преяждане. Предполагам в последните 10 години за това се хранех нездравословно. В скоро време бях стигнала до хранително разтройство. На 11 години преживявах много емоций и мислех, че като се самонаранявах ще се отърва от тях. Имаше моменти, в който не можех да се справя с тях и незнаех какво да правя. Когато бях на турне с Джонса Брадърс за Рок Лагер 2 излязох да пея на гладен стомах. Загубих си гласа и се депресирах. Също така се чувствам ужасно, защото си го изкарах на Алекс Уелч. Нараних я, а тя беше мой приятел. 100% поемам отговорноста за този случай. Веднага щом стана всичко това мениджъра ми и близките ми казаха че немога да живея така повече и че трябва да потърся помощ. Незабавно спряхме турнето и го направих. Щом започнах да се лекувам намерих начин как да се справя с емоцийте. Истинската причина, по която признавам това е да отворя очите на всички тинеийджъри, който имат такива проблеми и да им кажа, че живота си заслужава!!!"

Demi Lovato Fan

http://demi-lovato-fan.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар