четвъртък, 14 април 2011 г.

Ново интервю на DEMI за списание Seventeen

 Излезе ново интервю на Деми Ловато за списание Seventeen, в което тя признава, че е имала проблеми с нервите и споделя как живота й се разпадал. Вижте какво сподели звездата:

"Попринцип аз имах проблем с нервите. Родителите ми и мениджъра ми, постояно ми казваха "Имаш нужда от помощ." Исках свобода, за да изразя това което чувствам. Някак си ми се искаше да рестартирам живота си, защото той се разпадваше. Имаше моменти, в който си мислех, че не искам помощ. Хранителното разтройство беше моят най - добър приятел. Само него виждах, дори като се обърна. Аз просто исках свобода. Когато някой ми кажеше нещо да мога да му кажа, че не искам по този начин. От натиска ми да бъде добра исках просто никой да не може да ми каже, че той или някой друг работи по - усилено от мен, а относно Селена ние не обсъждаме това, което преживяваме."

http://demi-lovato-fan.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар