понеделник, 11 април 2011 г.

В интуeрвю за Terra


Сайтът на Перу,Terra пусна малка част от интервю, в което Майли казва,че баща и може да участва в турнето.Вижте:
Певицата и бивша звезда на Disney Channel, Майли Сайръс говори за възможната роля на баща и, Били Рей Сайръс да я придружи на първия си концерт в Лима.
  В ексклузивно интервю, певицата каза, че нейната радост и ентусиазъм ,че баща и евентуално може да се присъедини към турнето и, "Баща ми ме остави развълнувана и силна, за да продължа напред. Това означава много за мен, ако това е да ме придружава по време на моята обиколка Corazon Gitano,съм съгласна. Също така неговите думи винаги са в съзнанието ми и сърцето, окуражителни думи, които са философски за мен ", казва Майли.
Освен това, звездата на Дисни изрази желанието си да продължи по актьорско майсторство. "Обичам да съм на сцената,да пея пред публика, а публиката да пее с мен, но феновете ми знаат, че любовта ми е и актьорското майсторство.В бъдеще аз искам да се посветя повече на актьорствот.Наборът от записи,театър и кино, всичко това е, което ме прави много щастлива. " каза Майли .

Miley Cyrus Fen

Няма коментари:

Публикуване на коментар