сряда, 20 април 2011 г.

Деми си остава звезда на Дисни!

 Въпреки всички слухове, че звездата Деми Ловато се е отеглила от Дисни, това не е вярно. Щом Деми излезе от клиника намекна нещо за сериала, но сега вече беше потвърдено! Вижте какво Деми каза по темата:
"Това ще ми помогне да се средоточа въху музикалната ми кариера. Всъщтност, това е много тъжно за мен, защото една част от живота ми се отделя от мен, но съм нетърпелива да видя какво ще е за в бъдеще."

Също така Дисни не пропуснаха да дадат своя коментар:
"Ние уважаваме решението на Деми да се концентрира върху музиката. Тя е талантлива млада жена, и нашите сърца са с нея, докато тя продължава да предприема стъпка по стъпка, за да се възсанови напълно."

Demi Lovato Fan

http://demi-lovato-fan.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар