четвъртък, 21 април 2011 г.

Деми прави шокиращи разкрития

 След като Деми Ловато излезе от клиниката, в която бе настанена, тя се чувства отлично и дава съвети на тинеийджъри като нея как да се справят с проблемите си. Деми направи шокиращи разкрития и говори открито за своите проблеми с теглото си.

"Когато бях на 15 ядох по един път на ден. Опитвах се да ям само по два пъти в седмицата, но нямаше ефект - не отслабвах. Тогава реших да опитам нещо ново. Помислих си, че трябва да започна да повръщам. Правех го по пет пъти на ден, но повръщах само кръв."

Ето други шокиращи разкрития на Деми:
-Скандала с Алекс Уелч: "Бях ядосана и наранена. Просто избухнах и нараних мой приятел."
-Лечение: "Престигнвах в Лос Анджелис. Тогава щях да се разходя, докато майка ми не ми каза, че директора на клиниката иска да говори с мен."
-Отслабване: "Бях видяла толкова лоши коментари и реших че щом съм в светлините на прожектора трябва да намаля теглото си."
-Диети: "През почивката на Съни на алеята на славата, приятелите ми отиваха да ядат, но аз просто отивах с тях или правех нещо друго."
-Алкохол и наркотици: "Ще ви излъжа ако кажа, че нищо не съм опитвала, но за щастие не стигнах до базата на лечение."
-Депресия: "Още от детството ми се боря с депресията. Никога не съм знаела, че щом потърся помощ ще успея да се преборя с нея."
-Стари приятели: "Селена Гомез. Отидох да говорим с нея, но не беше за дълго. Всъщтност се чувствам виновна за това, защото тя беше тази, която ми се обади по телефона и плачеше."
-Сегашно хранене: "Моята цел е да се храня по три пъти на ден, което е много трудно за постигане."
-Напускането на сериала Съни на алеята на славата: "Не знам дали мога да се справя пред камерата със сегашното ми тегло."
-След излизането от клиниката: "Аз все още се боря, но имам толкова много живот пред мен и не искам да го пропилея."

Demi Lovato Fan

http://demi-lovato-fan.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар