вторник, 19 април 2011 г.

Джо Джонас и Крис Браун "печели с производител BRIAN KENNEDY

Интернет е полудяал в момента с клюки за Джо Джонас сътрудничеството с Крис Браун за соловия си албум. Новината изтече през производител HitBoy, който написа една снимка на три от тях на заседание заедно.

Но новина на света не знае още: един хит запис Джо Джонас и Крис Браун си сътрудничат в е майсторски, произведени от БРАЯН Кенеди. Озаглавен "Виж No More", този албум вече е ключалка, която да бъде много видни песен на предстоящия солов албум на Джо. И BK просто ни даде отвътре лъжичка за това как убиецът сътрудничество случи:

"Отидох да поиграе малко музика за Крис-той ще ходи да се работи и запис нон-стоп тази година. А Джо е добър човек, той беше много подобни, доста плахи. ЦБ и аз бяхме става в по музика и можех да видя, че иска да се включи. Очакваме ви на различни неща и Крис ми казва: "Знаеш ли, това е Джо сесия", а аз бях като "чакам-Имам нещо за Джо също знаете това." Джо ", казва за него,"това, което търсите? "Нещо пясъчен, казва той за мен. И аз знаех какво точно да играя за него. Сложих на пистата .... и всеки има само реално тихо. Когато се чувствам в момента творчески винаги знам какво да предложите. И интересно е, че е как се е случило с баладата "Трябваше Kisssed You ". Имах двадесет различни варианти песен да даде Крис в този момент, но интуицията ми казва .... аз трябва да се играе това. Винаги отивам с червата. Протоколът озовал се само смешно. Глупак! Крис работи реално трудно с Джо да получите тези вокални мелодии десния наистина го е изпратил. Ще чуете как го убива. Но човекът, (Крис), той е истински добър в бутане всички около него да приведат своите таланти на следващото ниво. Ето защо ми е приятно да работя с него. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар