вторник, 29 март 2011 г.

Стилът на Майли...

Както знаете, Майли е вдъхновение за много млади хора, когато става дума за мода.Така че в блога "UOL" само Лиа реши да коментира външния вид на Майли Сайръс, но с помощта на четирима мъже!Има 6 стилове и всяка с по 3 различни изледа. Вижте:
Рокер
Gravataí Merengu :
Още като дете хората казват колко прекрасно момиче ще стеш и др.Майли е убедителна в почти всеки уникален вид. Да,рокер е смешно за момиче на 18 с лице на 15 и половина.
Borbs:
 Ако не бяха тези художествени изображения, направени от известни фотографи, като се използва най-съвременна техника, вероятно само краката щях да харесвам.Невероятна е на лявата снимка, на средната снимка все едно излиза от боклука, и на последна с хубав "изкочил" сутиен. Харесват ми момичета в рок стил ...

Claudio Tarandach:
Това е любимият ми стил! Разбира се,че жените ще привлекат вниманието ми, ако са в рок стил. Този стил е малко луд и не знам защо ми харесва.
Pedro Mainardes:
Здравейте момичета! [...] Аз признавам, че знам малко за Майли, но знам, че младите момичета я обичам. Аз съм фен на сериала и следователно на Disney Channel. Ето защо, знам само Майли като Хана Монтана .Мисля, че момичетата са очарователни като чисто нови рокери! Майли, например, не е непременно красиво момиче,но нека си признаем обаче,че ботуши, панталони, чорапи,слънчеви очила и пуловери я прави невероятна!Този стил се облича от почти всички момичета, но внимавайте да не преувеличите.

Oт Miley Cyrus Fen

Няма коментари:

Публикуване на коментар