вторник, 29 март 2011 г.

Кънтри

Gravataí Merengue :
Аз може и да греша, но не виждам много "кънтри" в това - с изключение на обувките. В САЩ, доколкото ми е известно има дори и момичета, които слагат шапки [...] Майли е едно малко момиче,което е взело обувките на майка си.

Borbs :
Добре, аз не виждам голяма разлика,от "кънтри" и "хипи". Изключение са ботушите, които сега са по-големи. За първата снимка, все още са цветни. И на втората са цветни...  Тя не е ли стереотип на гадна сервитьорка, готова да "излезе"? Харесва ми! На последната снимка, мисля, че е хубава.

Claudio Tarandach :
  Харесва ми много красивите ботуши и шортите или панталоните.

Pedro Mainardes :
Мисля, че всички знаят, че съм от Куритиба и този стил тук е много успешен. Но тук не виждам много кънтри.Аз не съм фен на кънтри, когато не сме във фермата, но Майли изглежда наистина страхотно! Единственото нещо, което страната са ботуши, които са наистина страхотно! Бъдете внимателни с ботуши и къси панталони.

Oт Miley Cyrus Fen

Няма коментари:

Публикуване на коментар